Termeni utilizați

Selfcard / Site-urile: site-urile web https://selfcard.ro/ si https://selfcard.me/.

Selfcard Managing Systems / Noi : S.C. SELFCARD MANAGING SYSTEMS S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Sibiu, str. Ioan Albabei, nr. 6 , cod poștal 550074.

Conținut: Informațiile, link-urile sau pozele pe care le partajați in momentul folosirii aplicației

Date: Toate datele personale împărtășite prin intermundiul aplicatiei oferite de site-ul selfcard.me pe care dumneavoastră le oferiți sau un utilizator le primește in momentul partajării profilului prin intermediul cardului dumneavoastră personal.

Servicii: toate serviciile pe care le furnizam prin intermediul site-ului de e-commerce https://selfcard.ro/ sau platformei găzduite pe site-ul https://selfcard.me/ sau comercializarea cardului Selfcard precum si alte produse media.

Condiții

Aceste condiții se aplică site-urilor https://selfcard.ro/ si https://selfcard.me// deținute și gestionate de Selfcard Managing Systems.

Utilizarea site-urilor noastre este restricționata de vizionarea si acceptarea acestor condiții. Acord dumneavoastră reprezintă acceptul pe care îl dați ferestrei de tip pop-up la prima vizita a site-ului https://selfcard.ro/ . Acest lucru ne asigura ca dumneavoastră ați citit si ați fost de acord cu termenii si condițiile impuse.

Selfcard Managing Systems are dreptul de a modifica aceste condiții, atâta timp cat acestea sunt clar specificate in aceasta pagina. Fiecare condiție din acest contract are valabilitate de sine stătătoare, asta înseamnă ca indiferent daca o parte din condiții nu sunt realizabile celelalte își păstrează valabilitatea.

Serviciul nostru

Selfcard oferă o soluție care are ca scop trecerea de la cărțile de vizita tradiționale la un concept nou, sustenabil, mai rapid si mai practice. Produsul are doua componente, cea fizica si cea virtuala. Componenta fizica este reprezentata de un card ( de dimensiunile cardului bancar ) care oferă posibilitatea împărtășirii de date printr-o singura atingere cu telefonul. Partea digitala este reprezentata de aplicația web care permite crearea unui profil personal si transmiterea efectiva de date către o alta persoana.

Dreptul de utilizare

La momentul achiziționării, fiecare utilizator primește un drept limitat de utilizare a serviciilor oferite de către Selfcard Managing Systems. Domeniul de aplicare al acestui drept de utilizare va varia în funcție de funcționalitățile pe care utilizatorul le are la dispoziție. Acest drept de utilizare este furnizat sub forma unei licențe limitate, revocabile, neexclusive și netransmisibile. Această licență nu dă dreptul utilizatorului de a vinde, copia, transfera sau (sub) licenția serviciile Selfcard Managing Systems în orice fel.

Contul Personal

Pentru a avea acces către serviciile oferite de noi este necesara înregistrarea in platforma. Înregistrarea presupune ca utilizatorul sa facă o prezentare reala, actuala si completa a persoanei sale. Selfcard Managing Systems poate considera anumite informații ca fiind esențiale pentru o înregistrare. Este responsabilitatea exclusivă a utilizatorului să păstreze informațiile actualizate.

Fiecare profil de utilizator înregistrat este individual, personal și confidențial și nu poate fi transferat către terți. Selfcard Managing Systems nu verifică profilurile, dar își rezervă dreptul de a suspenda un cont sau chiar de a-l anula, dacă un utilizator nu respectă regulile privind înregistrarea și securitatea, așa cum sunt definite mai jos:

  • Este interzisa furnizarea de informații personale false
  • Este interzisa crearea unui cont pentru o alta persoana fără acordul acesteia
  • Este recomandata actualizarea informațiilor personale
  • Nu partajați datele de acces in contul personal si nu furnizați aceste informații sub nicio forma
  • Este interzisa încercarea de logare in conturile utilizatorilor
  • Este interzisa tentative de degradare sau încercarea de manipulare a chipului NFC din card

Restricționarea la dreptul de folosința a cardului se va face printr-o înștiințare către consumatorul care a încălcat regulamentul prezentat.

Securitate

Selfcard Managing Systems face tot posibilul pentru a menține aplicația și cardurile în siguranță. De asemenea, securitatea datelor depinde de modul în care vă ocupați de contul dumneavoastră și de cardul fizic. Avem nevoie de ajutorul dumneavoastră pentru a păstra aplicația noastră în siguranță. În plus, dreptul de utilizare are limite. Utilizarea nu poate fi contrară termenilor și condițiilor noastre, drepturilor terților și legilor. Prin urmare, trebuie să respectați următoarele reguli (nelimitative):

  • nu folosiți programe software care pot colecta date de la alți utilizatori;
  • nu folosiți o identitate falsă;
  • nu încărcați viruși sau alt cod dăunător;
  • nu solicitați oamenilor datele de autentificare și nu vă conectați la contul altcuiva;
  • nu folosiți Selfcard pentru activități ilegale, înșelătoare, malițioase sau discriminatorii;
  • nu faceți nimic care ar putea perturba, supraîncărca sau transforma funcționarea corectă a aplicației noastre; și
  • nu facilitați sau încurajați încălcarea «Termenilor și condițiilor» sau a politicilor noastre.

In cazul nerespectații acestor Condiții, Selfcard Managing Systems are dreptul de a restricționa dreptul de utilizare a produsului, temporar sau permanent. In cazul in care un utilizator violează condițiile prezentate, acesta nu are dreptul la nicio compensație de orice natura.

Răspundere

Selfcard poate conține link-uri către alte site-uri sau pagini web ale terților. Selfcard Managing Systems ne are control asupra lor așadar, nu își asuma răspunderea pentru conținutul acestora sau informații false pe care acestea le prezinta.

Selfcard Managing Systems nu este, de asemenea, răspunzător pentru viruși, dacă acestea, în ciuda precauțiilor luate pe site, ar apărea. Selfcard Managing Systems nu poate fi făcut răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat de o eroare și/ sau neglijență comise de subcontractanții Selfcard Managing Systems.

Dacă cineva inițiază o acțiune împotriva Selfcard Managing Systems legată de faptele ilegale ale unui utilizator, iar aceasta se dovedește reală, utilizatorul va despăgubi Selfcard Managing Systems împotriva tuturor daunelor, pierderilor și cheltuielilor aferente acestei cereri (inclusiv taxe și costuri legale rezonabile). În timp ce furnizăm reguli privind comportamentul utilizatorului, nu monitorizăm sau controlăm acțiunile acestuia pe aplicațiile Selfcard și nu suntem responsabili pentru conținutul sau informațiile pe care utilizatorii le transferă în aplicație. Nu suntem responsabili pentru niciun fel de conținut sau informații ofensatoare, necorespunzătoare, obscene, ilegale sau condamnabile, găsite pe Selfcard Managing Systems. Nu suntem responsabili pentru comportamentul online sau offline al utilizatorilor noștri. Încercăm să menținem Selfcard Managing Systems funcțional, în siguranță și fără erori, dar utilizați aplicația pe propriul dumneavoastră risc. Oferim aplicația așa cum este ea, fără garanții exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a ne limita la garanții comerciale, de utilizare într-un anumit scop sau de neconformitate.

Orice fapt care ar putea genera răspunderea Selfcard Managing Systems trebuie raportat către Selfcard Managing Systems în scris (la adresele de email furnizate in pagina de contact), incluzând o descriere completă a faptului sesizat și în termen de zece zile de la descoperirea faptului sesizat. Ȋn lipsa acestei raportări, utilizatorul nu mai poate solicita răspunderea Selfcard Managing Systems și renunță la orice pretenție împotriva Selfcard Managing Systems, care rezultă din acest fapt. Acest termen scurt este motivat de necesitatea de a putea face identificarea rapidă și precisă a faptului sesizat.

Selfcard Managing Systems presupune cu bună credință că activitățile sale de prelucrare a datelor pot fi efectuate în mod legal, la cererea utilizatorului.

Protejarea drepturilor

Pentru a crea un ecosistem prietenos si util este nevoie ca fiecare dintre noi sa respectam drepturile fiecăruia. Utilizatorul nu poate pretinde a fi altcineva sau să ia măsuri care încalcă drepturile altei persoane sau încalcă legea în alt mod. Daca un utilizator folosește informații care nu sunt reale sau pretinde a fi alta persoana Selfcard va notifica acest utilizator de faptele covârșite si se va încerca remedierea situației. Dacă utilizatorul încalcă în mod repetat drepturile altor persoane, vom dezactiva contul. Utilizatorul nu va folosi drepturile de autor, mărci comerciale sau alte denumiri de mărci care pot introduce neclarități, cu excepția cazului în care acest lucru este permis în mod expres în scris.

Garanție

Informațiile furnizate de Selfcard Managing Systems prin intermediul aplicației sunt livrate și afișate fără nicio formă de garanție. Informațiile distribuite prin bannere, pagini HTML, flash, fotografii, videoclipuri, articole sau alte materiale furnizate de terți nu sunt responsabilitatea Selfcard Managing Systems. Selfcard Managing Systems nu este responsabil pentru acuratețea, completitudinea, utilizabilitatea, fiabilitatea și actualitatea informațiilor de pe site și pentru consecințele oricărei acțiuni/ decizii luate pe baza informațiilor furnizate.

Selfcard Managing Systems nu garantează că aplicația va fi întotdeauna funcțională, sigură sau fără erori sau că va funcționa întotdeauna fără defecțiuni, întârzieri sau erori. Întreruperile sau erorile în furnizarea electronică a serviciilor noastre nu generează în niciun caz o rambursare sau compensare.

Dispute

Orice cereri, proceduri legale sau dispute pe care utilizatorul le are cu Selfcard Managing Systems, vor fi judecate doar în fața instanțelor din România și vor fi supuse legilor din România.

Metode de plata

Plățile se fac cu cardul prin intermediarul Stripe sau cash la ridicarea coletului.

Dacă ați ales să plătiți online folosind un card de debit sau de credit, veți fi îndrumat să completați informațiile despre cardul dumneavoastră prin pagina securizată a procesorului nostru de plăți.

  • Cardurile de credit/ debit emise de Visa și MasterCard (Visa/ Visa Electron și MasterCard/ Maestro) sunt procesate prin sistemul „3-D Secure”. Sistemul „3-D Secure” este dezvoltat de organizații/ entități care se asigură că plățile online au același nivel de securitate ca tranzacțiile efectuate la bancomat sau în magazinul unui comerciant fizic.
  • „3-D Secure” se asigură că nicio informație despre cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la un moment dat, pe serverul comerciantului și nici pe serverele care aparțin procesorului de plăț Informațiile cardului sunt transferate direct în sistemele Visa sau MasterCard.

Important! Nu se aplică taxe pentru plățile cu cardul de debit/ credit!

Politica de cookie-uri

Informare privind cookie-urile