Cum returnez un produs ?
Conform reglementarilor europene, daca nu ești satisfăcut de produsul primit, ai posibilitatea de a returna produsul in maximum 14 zile de la ridicarea coletului. Returul poate însemna primirea banilor înapoi sau schimbarea produsului (alegerea clientului).
Pentru a returna un produs, avem rugămintea sa ne trimiteți un email la adresa office@selfcard.ro cu toate detaliile dumneavoastră, problema produsului, metoda de retur si poze cu cele 2 fete ale cardului. Noi vom recepționa acest email si vom continua procesul. Aveți obligația ca după completarea cererii sa va asigurați ca produsul ajunge la noi in maximum 14 zile.
In cazul in care ați ales returul in bani, veți primi banii in cont in 14 zile de la acceptarea solicitării.
Când nu putem accepta retururi ?
Daca va aflați in una dintre următoarele situații, nu puteți returna produsul comandat :
- Ați comandat un produs de tip comanda personalizata (speciala)
- Ați beneficiat de un serviciu de design digital specific cerințelor dumneavoastră
- Produsul pe care îl returnați a fost degradat de către dumneavoastră sau a suferit modificări interzise in termeni si condiții.
ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate. In cazul in care nu este vorba despre produse personalizate, acestea trebuie returnate in aceeași stare, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Selfcard).